JET - Jets into freedom

Welcome to the official Endless Online JET guild forums, our Jetstream!
 
HomeHome  EO JETEO JET  CalendarCalendar  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Hola Hola Hola

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Rosier
Nub
Nub
avatar

Number of posts : 12
Registration date : 2008-11-27

PostSubject: Hola Hola Hola   Thu Nov 27, 2008 6:03 am

Buenas , como estan todos?..Oh!

Hello , how's everyone? ^_^
Well , eh xD , I'm bad at these things , so...


lol! 's for all




Arrow afro <--- Rettan Very Happy


cheers
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Thu Nov 27, 2008 6:34 am

Haha!
Love you Leonel!! ;D
Welcome to teh forums and JET!!!! Very Happy
Have a flower *Gives flower flower *
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Rettan
Fierce Deity
Fierce Deity
avatar

Number of posts : 567
Age : 30
Location : Halowdale - Ecuador
Humor : Feeling Supersonic!!!!!!!!!!!!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Thu Nov 27, 2008 2:04 pm

WHATS UP PUTASO!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://eojet.forumotion.com
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Thu Nov 27, 2008 7:15 pm

afro <---- Rettan?
Back to top Go down
View user profile
Jelli
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 440
Location : Zombie Base 5
Registration date : 2008-11-25

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Fri Nov 28, 2008 3:51 pm

Hola Rosie! O:
Back to top Go down
View user profile http://www.ejayfroze.deviantart.com
Woooooo
Saint of the Jetstream
Saint of the Jetstream
avatar

Number of posts : 341
Age : 24
Location : Lost in the middle of Love Sea
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Fri Nov 28, 2008 7:51 pm

Rosier wrote:
Buenas , como estan todos?..Oh!

Hello , how's everyone? ^_^
Well , eh xD , I'm bad at these things , so...


lol! 's for all




Arrow afro <--- Rettan Very Happy


cheers

Rettan has an afro????
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sat Nov 29, 2008 12:55 am

Haha!!! Woobug I am lovin your picture!! =D I love you
And yes, he does its just...uhm....hidden?
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Woooooo
Saint of the Jetstream
Saint of the Jetstream
avatar

Number of posts : 341
Age : 24
Location : Lost in the middle of Love Sea
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sat Nov 29, 2008 11:43 pm

i kno my picture is hardcore!! it says noob!!! =D xD
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 1:43 am

Haha!! Yah!! WOOT!!
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Woooooo
Saint of the Jetstream
Saint of the Jetstream
avatar

Number of posts : 341
Age : 24
Location : Lost in the middle of Love Sea
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 11:26 am

im just that hardcore
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 12:47 pm

Totally hardcore, there's not even a word to describe its harcoreness!!
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Woooooo
Saint of the Jetstream
Saint of the Jetstream
avatar

Number of posts : 341
Age : 24
Location : Lost in the middle of Love Sea
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 1:18 pm

except the word hardcore describes its hardcorenss perfectly
Back to top Go down
View user profile
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 3:22 pm

MAybe, HARDCORIUS?
!?!
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 6:34 pm

Haha, maybe X x)
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 8:47 pm

Woo has a fatal disease, he has the hardcorius fever.
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 8:49 pm

=o Is that good or bad? o.0 Suspect
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 8:53 pm

Well bad news, He'll die
Good news: He's gonna die hardcore
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 8:53 pm

HAHA! Awesome!!
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 9:01 pm

Is it?
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 9:13 pm

I don't know =x
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 9:17 pm

It's okay. We will all miss woo.
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 9:38 pm

Yes we will
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 9:39 pm

we are gonna miss him HARDCORE! >=D
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 9:40 pm

Haha!! HECK TO THE YES!!!
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 27
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: Hola Hola Hola   Sun Nov 30, 2008 9:41 pm

But we will be HARDCORE lonely without WOO
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Hola Hola Hola   

Back to top Go down
 
Hola Hola Hola
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Hi im josh / Hallo ich heiße josh / Hola me llamo joshua
» Hola Better Internet.
» Hola GUN. You guys are awesome.
» Hola - Hello!
» Hola Gente! Soy Super Mega Noob.. Ayuda Con cositas Basicas del Juego

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JET - Jets into freedom :: Topic Grave-
Jump to: