JET - Jets into freedom

Welcome to the official Endless Online JET guild forums, our Jetstream!
 
HomeHome  EO JETEO JET  CalendarCalendar  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 D: Im out of toilet paper D: D:

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Rettan
Fierce Deity
Fierce Deity
avatar

Number of posts : 567
Age : 29
Location : Halowdale - Ecuador
Humor : Feeling Supersonic!!!!!!!!!!!!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: D: Im out of toilet paper D: D:   Wed Nov 26, 2008 4:27 am

XD Well guys here is my list ;D

Cruise <-- The Queen of EO
Naminee <-- The hoe that fails at everything she has tried.
Wickedfrost <-- No life dude with his E-Ego high up in the sky.
Drcrimson <-- Just... ROFL
Zakox <-- HAHAHAHA Just as a failure as Naminee xDDD
Sirhaji <-- Already flushed him tho.
Japandude <-- Guy that tries to diss JET but fails. he reminds me of the Amoeba boys in Powerpuff girls xD
Bullie <-- Big fag, acting tough on the internet, but hits girls in rl (Yes, Its a fact)

Can someone bring me toilet paper? D:
Back to top Go down
View user profile http://eojet.forumotion.com
Cambry
Padawan
Padawan
avatar

Number of posts : 34
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Wed Nov 26, 2008 4:10 pm

*makes noises a toilet would make*
Back to top Go down
View user profile
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 26
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Wed Nov 26, 2008 4:36 pm

*brings ret some good 'ol Charmin*
Btw, I agree with all of those afro
Back to top Go down
View user profile
Rettan
Fierce Deity
Fierce Deity
avatar

Number of posts : 567
Age : 29
Location : Halowdale - Ecuador
Humor : Feeling Supersonic!!!!!!!!!!!!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Wed Nov 26, 2008 4:46 pm

Ohs its soft and cushionish Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://eojet.forumotion.com
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 26
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Wed Nov 26, 2008 4:53 pm

Mhm. And double-quilted
Back to top Go down
View user profile
Rettan
Fierce Deity
Fierce Deity
avatar

Number of posts : 567
Age : 29
Location : Halowdale - Ecuador
Humor : Feeling Supersonic!!!!!!!!!!!!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Thu Nov 27, 2008 2:06 pm

I like toilet paper Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://eojet.forumotion.com
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Thu Nov 27, 2008 3:51 pm

=o *Gives Rett toilet paper for xmas* ;D There!!
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 26
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Thu Nov 27, 2008 7:23 pm

Kalisey wrote:
=o *Gives Rett toilet paper for xmas* ;D There!!

DANGIT KALI! *returns gift*
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Fri Nov 28, 2008 4:29 am

MUAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAAA!!!! >=D
I PWN ALL!!! *Tp's forums* <.< >.>
WASN'T ME!!!
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Rettan
Fierce Deity
Fierce Deity
avatar

Number of posts : 567
Age : 29
Location : Halowdale - Ecuador
Humor : Feeling Supersonic!!!!!!!!!!!!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Fri Nov 28, 2008 9:49 pm

Yes I like toilet paper
Back to top Go down
View user profile http://eojet.forumotion.com
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sat Nov 29, 2008 1:31 am

XDDD Lovely pic Retteh ROFL!!
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Woooooo
Saint of the Jetstream
Saint of the Jetstream
avatar

Number of posts : 341
Age : 24
Location : Lost in the middle of Love Sea
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sun Nov 30, 2008 12:03 am

ROFLMFAO thats hilarious Rett
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sun Nov 30, 2008 1:09 pm

AHAHAHAHAAA!! LOOKIE WHAT I DID TO TEH FORUMS!!!!


Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 26
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sun Nov 30, 2008 3:51 pm

Ret where did you get that picture? >>
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sun Nov 30, 2008 7:32 pm

His own bathroom? o.o <.< >.> XDD Suspect Shocked Suspect Shocked Suspect Shocked Suspect Suspect
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 26
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sun Nov 30, 2008 8:55 pm

Naw. I've seen it before somewhere.
Back to top Go down
View user profile
Rettan
Fierce Deity
Fierce Deity
avatar

Number of posts : 567
Age : 29
Location : Halowdale - Ecuador
Humor : Feeling Supersonic!!!!!!!!!!!!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sun Nov 30, 2008 11:27 pm

theres alot of toilet paper on the Disney world castle

_________________

I´ll kick your ass yo mismo for supporting el racismo ;D
Back to top Go down
View user profile http://eojet.forumotion.com
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Sun Nov 30, 2008 11:34 pm

That's not the Disney World Castle..ITS OUR FORUMS CASTLE!!! >=D

_________________
Image and video hosting by TinyPic
Earl Lemongrab♥
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Huntofdeath
Padawan
Padawan
avatar

Number of posts : 41
Age : 25
Location : Somewhere over the rainbow, maybe to the left.
Humor : Look at the picture and you'll see I have no need for this part :P
Registration date : 2008-11-25

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Mon Dec 01, 2008 1:29 am

DunDunDunnn, Kali TPed the forums D: and XD At rett's pic
Back to top Go down
View user profile
Kalisey
Jettian God
Jettian God
avatar

Number of posts : 2418
Age : 27
Location : Incognito. :B
Humor : Kali = Paranoid Schizophrenic
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Mon Dec 01, 2008 4:03 am

YES I DID >=) MUAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAA!!!!

_________________
Image and video hosting by TinyPic
Earl Lemongrab♥
Back to top Go down
View user profile http://twitter.com/chrysawins
Nnickixx
Jettian
Jettian
avatar

Number of posts : 61
Age : 21
Location : Smexico
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Tue Dec 23, 2008 2:48 am

The one about Japandude made me giggle : p
And Here you go Ret : D



_________________
Back to top Go down
View user profile
Xsak :D
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 534
Age : 26
Location : EFFING TEXAS WTF?! / Lennon Town
Humor : YOU GOTTA PUT ME IN A HOME YOU GOTTA PUT ME DOWN! I GOT MYXOMATOSIS I"VE GOT MYXOMATOSIS!!
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Tue Dec 23, 2008 5:42 pm

-sigh- *cleans up the TP*
Back to top Go down
View user profile
Jelli
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 440
Location : Zombie Base 5
Registration date : 2008-11-25

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Tue Dec 30, 2008 5:16 pm

When did we get a castle. o.o
Back to top Go down
View user profile http://www.ejayfroze.deviantart.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Thu Jan 01, 2009 10:59 pm

I agree with uhm, Mosst of those e.e
Back to top Go down
Jelli
Jetstream Legend
Jetstream Legend
avatar

Number of posts : 440
Location : Zombie Base 5
Registration date : 2008-11-25

PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   Thu Jan 01, 2009 11:06 pm

Which ones do you agree with?
Back to top Go down
View user profile http://www.ejayfroze.deviantart.com
Sponsored content




PostSubject: Re: D: Im out of toilet paper D: D:   

Back to top Go down
 
D: Im out of toilet paper D: D:
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Paper-formers
» New Bearville Times with FREE Paper Hat
» Paper Lace
» Printable transfer paper?
» "I sit on da toilet!"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JET - Jets into freedom :: Topic Grave-
Jump to: